CURSO DE FORMACIÓN DEL PROFESORADO

 

I.-  INFORMACIÓN GENERAL

El Instituto da Familia de Ourense ofrece a Centros Educativos privados, concertados y públicos unos cursos básicos de formación para el profesorado, tanto de educación infantil como de primaria y secundaria. Estos cursos,  que serán impartidos por profesionales expertos en cada ámbito, se presentan en varios formatos o modalidades, según el número de horas.

Aunque los contenidos y los objetivos son comunes en los cuatro formatos, el primero –conferencia- supone una presentación sucinta de la cuestión. El segundo, una presentación más extensa. Y el tercero y el cuarto suponen una presentación detallada incluyendo algún taller práctico.

En los formatos de conferencia y cursillo de media jornada, el ponente será sólo uno. En los cursillos de tres medias jornadas o día entero, los ponentes serán, al menos, dos.

En todos los cursos se ofrecerá un material complementario, más detallado cuanto más lo sea la extensión del mismo: esquema, material de apoyo y ejercicios, bibliografía básica complementaria así como una pequeña presentación de los ponentes. Además, el Instituto da Familia pondrá a disposición del Centro Educativo, para su adquisición aparte, los textos editados por el Instituto da Familia de Ourense, que se ofrecerían a  un precio especial.

Si el curso tiene lugar en Ourense, se celebrará preferentemente en la sede del Instituto da Familia (Rúa Barreira 4) en el horario acordado con el Centro Educativo. Si, por el contrario, se realiza fuera de Ourense, el curso tendrá lugar en el Centro Educativo que lo contrate o en el lugar que este designe.

Al final de cada cursillo se pasará a los asistentes un test de evaluación de la actividad.

II.- CURSOS QUE SE OFERTAN

 

Desarrollo de habilidades del pensamiento

Coaching educativo (I): herramientas fundamentales

Coaching educativo (II): métodos

Inteligencia emocional en el aula

Educación afectiva 2.0

Educación de la voluntad y del carácter

La tutoría: un programa apasionante.

Emociones positivas en el aula

Técnicas de comunicación

Educación on line y educación off line: perspectivas pedagógicas, psicológicas y éticas.

¿Existe la fobia a las matemáticas? Qué podemos hacer profesores y padres

Educar en un centro cristiano

Vocación e identidad del educador

Identidad del profesor cristiano

III.- DIRECCIÓN DOCENTE

Xosé Manuel Domínguez Prieto.

 

IV.- DIRECCIÓN PEDAGÓGICA

Isabel Cristina De Aguiar Fernández.

 

V.- PRECIOS

Para más información, ponerse en contacto por email (administracion@institutodafamilia.es) o en el 604.05.44.13

 

Ver en PDF…

Cursos más destacados

Empowerment en Educación

Homologado pola Xunta de Galicia

Contidos

1.- O mundo afectivo: principais afectos e o seu significado
2.- Qué é ‘Intelixencia emocional’.
3.- Camiños para la habilidade emocional intrapersoal
Autocoñecemento emocional
Expresión de sentimentos
Interpretación emocional
Conciencia de los sentimentos do outro: empatía
Controlar e xestionar sentimentos
Vivir en clave positiva
4.- Habilidades sociais básicas: intelixencia emocional interpersoal
Estilos comunicativos e asertividade
Como escoitar. A empatía.
Resolución de conflitos
Desculparse
Eloxiar
Facer fronte ao medo, ao fracaso e ao ridículoo

Destinatarios

– Profesorado de Educación Infantil e Educación Primaria
– Profesorado de Formación Profesional
– Profesorado de Educación Secundaria
– Orientadores

Obxectivos

O curso sitúase no contexto pedagóxico do Coaching educativo en tanto que conxunto de ferramentas que permiten afrontar eficazmente o traballo de profesores e titores no acompañamento persoal dos seus alumnos e na promoción das competencias sociais e cívicas. Isto só será posible se hai un apoio ao crecemento madurativo e personalidade do alumnado mediante o potenciamento da súa intelixencia emocional e interpersoal. Para isto, este curso propón de xeito claro e rigoroso:

Ofrecer un soporte teórico dende a teoría da Intelixencia emocional segundo o paradigma de Salovey e Mayer e do Coaching educativo, que permita logo desenvolver con competencia a promoción da intelixencia emocional do alumnado e do propio profesor na aula.

Proporcionar instrumentos prácticos, tanto para o profesor como para o propio alumno, a través de talleres breves e de propostas de actividades concretas para realizar co alumnado, na aula, e tamén en titoría coas familias.

 

Empowerment en Educación

Contidos

 

1.- O modelo psicolóxico de potenciación ou empowerment.
‘ Dar poder’ e resilencia
2.- A validación da identidade persoal do alumno
– Validación biográfica e contextual
– Validación das calidades persoais
– Apoio emocional
– Promoción do compromiso
3.- A aceptación incondicional da persoa do alumno
4.- O fortalecemento da persoa do alumno
– A formación do carácter como formación da vontade
– ¿Como se educa a vontade?
– A formación de hábitos afectivos e volitivos que dean fortaleza á persoa do alumno/a: experiencia de autoeficacia e control.
– Ameaza á formación do carácter: a sobreprotección. Antídotos fronte á sobreprotección
5.- O educador como líder
– O líder como potenciador e impulsor de outras persoas. Trazos psicolóxicos e persoais do líder en educación
– O profesor e o titor como Coach: principios básicos para acompañar potenciando ao alumnado

Destinatarios

 

– Profesorado de Educación Infantil e Educación Primaria
– Profesorado de Formación Profesional
– Profesorado de Educación Secundaria
– Orientadores

Obxectivos

 

1.- Ofrecer instrumentos prácticos, na liña do Coaching educativo, para promover a maduración e potenciamento persoal e da autonomía do alumnado, promovendo as competencias sociais e cívicas e o sentido de iniciativa e espírito emprendedor.
2.- Potenciación do propio profesorado como líder e como ‘Coach’ neste proceso de validación e potenciación personal do alumnado.

 

Avaliación

 

1.- A avaliación do aproveitamento do curso farase mediante un exercicio de test ao finalizar o curso a modo de feed back dos contidos recibidos. Así mesmo, pediráselles aos asistentes a entrega, no prazo dunha semana, dun pequeno exercicio práctico de aplicación na aula dalgún dos procedementos propostos (que computará como unha hora de traballo).

Share This